Några vettiga sidor att besöka!

Tänkte jag skulle passa på att göra lite reklam för ett par sidor som jag tycker är riktigt vettiga att besöka och bli medlem på.

Alla sidor är gratis, och det kostar dig inget att gå med, så att du vet det!

Först ut... en sida där du får gratis godis!

Gratisgodis.se

Det absolut bästa med Gratisgodis.se är att du är garanterad godis direkt när du blir medlem, de skickar hem ett paket med godis direkt, och du behöver inte ens betala porto.. utan det är så gratis som det bara kan bli. Bara det är ju värt att bli medlem för!

Nästa sida är en sida som påminner lite om min sida..

Affiliator Affiliateprogram

På Gratiskungen hittar du länkar till massor av tävlingar, gratiserbjudanden och annat skoj... en bra grej är att om man blir medlem, så får man ett mail varje vecka, med alla nya erbjudanden. Hur bra som helst!

Skickar du mycket sms? Då är nästa sida nåt för dig...

Affiliator Affiliateprogram

På Gratissms får du skicka 2 sms dagligen helt gratis.. och du kan lätt få fler sms gratis genom att göra små saker på sidan. En jäkligt bra grej, är att man kan skicka sms till utlandet med.. så har du vänner i utlandet, så kan du skicka sms gratis till dem dagligen. Bli medlem och testa, skulle du inte gilla det.. då är det bara att strunta i sidan helt!

Mitt sista tips, är en sida med massor av erbjudanden med.

Erbjudanden24.se

Här hittar du riktigt bra erbjudanden på tidningar, många provapå-erbjudanden osv... är absolut värt ett besök tycker jag!

Ja, det var lite tips på sidor som jag tycker är värda att besöka...

Fick ett till tips nu... nämligen Gratisguide.se.... ytterligare en gratissida som är värd ett besök iaf!

Gratis-guide.se

Blir du medlem där, så får du ett mail skickat till dig med alla erbjudanden som kommer in.. hur smidigt som helst!

Kommentarer
Postat av: Lisa

glöm inte www.gratisguiden oxå
och att bli medlem på www.buzzador.com

2008-02-15 @ 15:11:38
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0