En ny blogg föds!

Tanken är att jag på denna blogg kommer samla alla tävlingar som finns runt om på alla bloggar... det är ju ett otroligt tryck när det kommer till dessa tävlingar, och många som vill vinna, och de som håller i tävlingarna vill ju att fler ska hitta dit med, så varför inte ha en blogg där man kan samla alla tävlingar? =)

Dock måste jag ordna lite med designen, kontaktvägar osv osv... men det kommer, bara jag sätter mig ner och ordnar lite.

Har du redan nu en tävling som du kör, så maila mig följande uppgifter:

- Din bloggadress
- Vad ska det stå som rubrik på inlägget?
- Vad kan man vinna?
- Ev regler för tävlingen
- Sista datumet för att vara med
- Ev bild du vill ha med i inlägget

Här har du adressen: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0